Op de agenda van De Melkfabriek lees je het al:
Historische Gebeurtenis!
Mis het niet! Je hebt eeuwig spijt!
Aanstaande zaterdag is het al en er zijn nog kaarten beschikbaar. Help Paul uit Winde van Milk & Honey zijn wens te verwezenlijken en geniet vooral zelf met je buren, vrienden en leuke onbekenden. Want de geweldige band Sister Sister zal zorgen voor een uitstekende sfeer met heerlijke muzikale beleving. En vergeet niet de unieke locatie van De Melkfabriek en de uitstekende verzorging door Vivian en Eelco. Want denk erom, De Melkfabriek schrijft het zelf al, het gaat om het laatste spetterende feest in De Melkfabriek!
Inloop vanaf 20:00u, de band gaat spelen om 20:30u.
Entree: 15 euro.
Kaarten te koop via de link ‘Tickets ophalen’ op de website tinyurl.com/milk-honey-bunne
Er zijn nog kaarten aan de zaal verkrijgbaar. Maar… vol=vol.
